Dag 9 deel 2

25 juni 2022 - Alta, Noorwegen

Gewacht tot vertrek om 13.10 uur. Tijd gedood door brood etc te kopen en koffie te drinken in de wachtruimte van het treinstation.  Bij vertrek vandaag stelde de chauffeur de vraag waarom we niet om 5.35  uur vertrokken zijn.
Ons verhaal herkende hij. Dit doet hij vaker.
Na een paar keer overstappen, een heel gedoe met de bepakking en de fiets, zijn we volgens schema om 22.10 uur aangekomen in Alta. We hadden een hotel gereserveerd, gezien de ervaring van de dag ervoor. De fietsen konden in de bagageruimte. Na inchecken nog even een biertje van €12,-  gedronken in een gezellig café en na het douchen om 1.00 uur gaan slapen. Morgen gaan we echt fietsen. 240 km naar de Noordkaap.

1. Chris:
    Ontslaan die chauffeur!
    Op naar de Noordkaap!
  2. Anne en Greet:
    25 juni 2022
    Ben benieuwd hoe dit jongensboek afloopt
  3. Ine Wijen:
    25 juni 2022
    Bedankt Dirk voor je verslagen. Jullie beleven al veel avonturen. Hopelijk wordt het vervolg van de reis één groot positief, mooi en adembenemend avontuur.
  4. Gerda:
    Wat een belevenissen.
    Volhouden tot de Noordkaap!
  5. Alle:
    Zet 'm op dappere dodo's
  6. Frank:
    25 juni 2022
    Geniet van het fietsen morgen! Over 240 km staan jullie op de Noordkaap.
  7. Wouter Keekstra:
    26 juni 2022
    Wat een l*l die chauffeur, maar de landschappen maken veel goed denk ik, prachtige plaatjes. Ik had de berichten gemist maar ben nu weer helemaal bij. Centraal thema in alle verslagen is koffie (en bier), sommige dingen veranderen niet hè pap. Erg leuk om op de hoogte te blijven. Veel plezier daar!