Dag 50. 04-08-2022

4 augustus 2022 - Detern, Duitsland

Gisteren zijn we vergeten broodbeleg te kopen. Dus geen ontbijt op de camping, maar bij de plaatselijke konditorei. Jan koos 2 dikbelegde broodjes en 2 koffie. Ik koos 2 broodjes ham, 2 stuks gebak en 2 koffie. Hier moeten we het mee doen tot de lunch. Het was warm vandaag. Dus veel drinken. De wind was gelukkig tegen, zodat dat enige verkoeling gaf. De route was minder saai dan we hadden verwacht. Leuke weggetjes tussen de maïsvelden door. Ook weer langs wegen met veel auto-en vrachtverkeer. Ook nu weer fietspaden en weggetjes van zeer uiteenlopende kwaliteit. Voor de lunch kwamen we terecht in een net geopend Aziatisch restaurant met een lunchbuffet.
Het was prima eten.
Na 89 km kwamen we op de camping bij Detern terecht. Niet ver van Leer. Morgen de laatste etappe. Nog zo’n slordige 90 km.

1. Marion Winkels:
    4 augustus 2022
    Petje af jongens; een geweldige prestatie. 👍Elke avond heb ik genoten van Dirk’s reisverslag en zo volgde ik jullie op afstand.
    Veel plezier morgen en welkom terug in Groningen. ☕️☕️☕️☕️🍰🍰🍺🍺🍺🍺
  2. Peter blok:
    4 augustus 2022
    Zal jullie missen mannen.
  3. Tante Bets:
    4 augustus 2022
    Tante zegt alvast, welkom thuis💐🌻
  4. Koos:
    4 augustus 2022
    Morgen zit jullie reis er op. Wat een avontuur..
    We gaan de verslagen ook wel een beetje missen. Maar Dirk.....je kunt rustig doorgaan met verhalen van je dagelijkse beslommeringen. Ik weet zeker dat heel veel mensen jouw verhalen blijven lezen.ha ha ha
  5. Henk Kinds:
    5 augustus 2022
    Dirk bedankt voor je blogs. Mooi om zo jullie reis te volgen. En alvast welkom thuis. Oh ja, die verkeerd omgehangen vlaggen zijn niet voor jullie bedoeld hoor!
  6. Trijnie Vos:
    5 augustus 2022
    Bedankt dat we een beetje mee mochten reizen. Stoer en veel afzien is mijn beeld.
    Welkom thuis.
  7. Wendelien:
    5 augustus 2022
    Goede en voorspoedige thuiskomst gewenst. Wat een prestatie en succes met "afkicken"
  8. Chris:
    5 augustus 2022
    Wat een rit en wat een avontuur….! Heel veel respect… hoed af! Mooi verhalen ook. … om van te genieten🤗🍀 Nog een rit en dan….🍺🍺🍻