Dag 8. 23-06-2022

23 juni 2022 - Tømmerneset, Noorwegen

Op dit moment zitten we in de bus naar Narvik. Van verschillende kanten werd ons  ontraden naar Narvik te fietsen, omdat het een gevaarlijke weg is met vele smalle en niet verlichte tunnels waar veel vrachtverkeer over gaat. Van de buschauffeur hoorden we dat de tunnels zelfs verboden zijn voor fietsers! Waarschijnlijk gaan we zelfs verder met de bus naar Alta en fietsen vandaar de laatste 200 km naar de Noordkaap, zodat Henk en Jan ook vanaf de Noordkaap het hele traject naar huis terug kunnen fietsen, omdat we door de busreis weer tijd winnen. Nu we onderweg zijn naar Narvik zien we dat de waarschuwingen niet voor niks zijn geweest.

1. Daniëlle:
    23 juni 2022
    Goede beslissing!! De Noordkaap komt in zicht!! Zet m op weer!!!
  2. Gerda:
    23 juni 2022
    Het lijkt me een moeizame tocht!.
    Wdoedoel jammer dat er geen fietspaden zijn.
  3. Chris:
    23 juni 2022
    Wat een verrassing! Een totaal ander vervolg, succes!
  4. Alle:
    Toppers
  5. Trix:
    23 juni 2022
    Heel goed heren. Een nieuw doel stellen getuigt van moed. We blijven jullie op de voet volgen, waar we ook zitten! Het gaat tenslotte om de reis en niet om de km’s! In ieder geval liefs van de vrouwen.
  6. Frank:
    24 juni 2022
    Luisteren naar advies van de "locals" is vaak het beste. En op deze manier kiezen jullie voor een mooie terg tocht samen, dat is toch ook prachtig. Succes!
  7. Betty Derksen:
    26 juni 2022
    Hee Dirk! Mooie verhalen, erg leuk om te lezen.
    Mooi dat jullie samen terug gaan fietsen 🚴‍♀️
    Succes. In Zweden is het vast beter gesteld met de restaurantjes en koffietenten en campings 🏕

Groetjes Betty