Dag 6. 21-06-2022

21 juni 2022 - Smedstua, Noorwegen

Rustig aan gedaan vandaag. Rond 10.00 uur vertrokken voor de ruim 50 km naar Oslo. De E18 min of meer gevolgd. Veel autoverkeer op een paar stukjes na. In dit deel van Noorwegen wordt in ieder geval veel gebouwd, zowel wegen als huizen. Dit betekent voor de fietser veel obstakels en wegversperringen. Er wordt voor de fietsers niks aangegeven en zeker geen alternatieve route met als gevolg vele kilometers meer fietsen en vele hoogtemeters meer. Fietsen is wat dat betreft niet eenvoudig! Richtingsborden kennen ze niet en fietspaden houden zo maar op of gaan aan de andere kant van de weg verder zonder enige waarschuwing. Een verbeterpuntje…. Om 15.00 uur aangekomen bij het hoofdstation van Oslo. Erg moeilijk om informatie te krijgen over onze rit naar Trondheim mbt vertrektijd en perron. Nu ik dit schrijf zitten we in de trein naar Trondheim.

1. Trix:
    21 juni 2022
    Lekker toch even rust in de benen. Even luieren in de trein.😘
  2. Frank:
    22 juni 2022
    Gaat misschien iets minder eenvoudig, maar het is weer gelukt om op tijd de trein te halen. Morgen weer lekker verder fietsen.....geniet ervan!
  3. Diet De Haan:
    22 juni 2022
    Even bijkomen na al die extra kilometers. Veel plezier. Groeten Rob en Diet ( vrienden Jan)
  4. Chris:
    22 juni 2022
    Ondanks tegenslag toch weer gelukt, …netjes ! Heerlijk dan zo’n treinreis. Geniet ervan!
  5. Hein:
    22 juni 2022
    Ik hoop op betere dagen voor jullie de komende tijd. De kop ervoor!! Groetnis, Hein