Dag 5 20-06-2022

20 juni 2022 - Drammen, Noorwegen

Intussen de dagelijkse routine: 7.00 uur opstaan, rustig de eerder gekochte broodjes opeten met uiteraard een kop koffie, tent etc. Inpakken, fiets klaar maken voor vertrek om vervolgens tegen 9.00 uur op de rit te zijn.
Vandaag via meest drukke wegen naar Drammen gefietst zo’n 60 km. Hier en daar erg steile, meestal korte beklimmingen en vandaag ook enkele dito  afdalingen. Soms durfden we zelfs niet fietsend naar beneden! De Noren zijn in het verkeer overigens zeer hoffelijk naar ons toe en geven ons vaak voorrang, ook wanneer we volgens de regels geen voorrang hebben.
In Drammen heeft Henk gelukkig merinowollen ondergoed kunnen kopen! Die zorg is gelukkig weg.
Vandaag weer geen restaurant in de buurt van de camping. Dus een aangepast    diner: bier, aardappelsalade of salade met zalm met brood en als toetje vruchtenyoghurt.
Morgen naar Oslo.

1. Daniëlle:
    20 juni 2022
    Klinkt weer goed!! In Oslo moet het lukken om lekker te eten!:):) Veel plezier daar!!
  2. Anne en Greet:
    20 juni 2022
    In Drammen heb je de spirellenweg . Die hebben jullie zeker niet genomen ! Sterkte met de rit naar Oslo
  3. Chris:
    21 juni 2022
    Lekker slapen Henk, met je warm ondergoed!
    Goeie rit morgen!
  4. Alle:
    21 juni 2022
    Leuk vrienden van ons wonen in drammen vaak geweest