Dag 45. 30-07-2022

30 juli 2022 - Kokkedal, Denemarken

Een hele slechte nacht gehad. De jongelui een eindje verderop in het weiland zijn tot 4.30 uur in de weer geweest met hun geluidsinstallatie. Zo nu en dan keiharde muziek, die vervolgens weer zachter wordt gezet, waardoor je denkt dat het afgelopen is. Dus een kort nachtje.
Tijdens het fietsen was het te merken. Jan had duidelijk meer moeite om op gang te komen. Daar kwam bij dat we wind tegen hadden. We hebben het rustiger aan gedaan. We zijn vanmiddag vanaf Helsingborg met de veerboot overgestoken naar Helsingör in Denemarken. De camping van Helsingör was helemaal vol. We zijn toen naar Niva gefietst en daar staan we nu op de camping. Wat een verademing in vergelijking met de vorige camping. Onderweg hebben we vanmiddag heerlijk gegeten bij een Italiaans restaurant. Allebei een salade caprese, daarna Jan  spaghetti carbonara en ik  lasagne en vervolgens nog een espresso.  Bij aankomst op de camping hadden we 109 km afgelegd.
Morgen fietsen we langs Kopenhagen.

1. Peter Rutgers:
    31 juli 2022
    Wat een avontuur. En een fors aantal kilometers.
    Nog een paar prachtige dagen toegewenst in Denemarken
  2. Vanja Wierenga:
    1 augustus 2022
    En dat dan voor €49 per persoon. Nu weet je waarom het zo duur was. Zo’n nachtelijk animatie team kost natuurlijk meer 😂 😜!
    Hopelijk vannacht een betere nacht en voor een betere prijs. 👍🤞