Dag 46. 31-07-2022

1 augustus 2022 - Præstø, Denemarken

Vandaag hebben we Kopenhagen ‘gerond’. Gelukkig was het zondag. Veel wegopbrekingen en heel veel verkeerslichten en onduidelijkheid waar je wel of niet mag fietsen. De eerste 70 km waren niet leuk. Net zoals gisteren vanaf Helsingør reden we voortdurend in de bebouwing. Het laatste stuk was weer in landelijk gebied. Een glooiend en vriendelijk landschap met veel graanvelden. We zitten nu in Praestø en hebben 122 km afgelegd. Morgen maken we de oversteek naar Duitsland. Waarschijnlijk zijn we vrijdag of zaterdag weer thuis!

1. Daniëlle:
    1 augustus 2022
    Wow, het einde komt in zicht!! Wat een avonturen beleeft! Geniet nog even van het laatste stuk!!!
  2. Wendelien:
    1 augustus 2022
    Nou, dat is zeker een mooi stuk naar Praesto, hebben in de baai van Praesto meerdere keren voor anker gelegen met onze boot en veel gewandeld langs de kust.
    Hopelijk komen jullie nu weer een tijd in een rustiger en mooier gebied.
    Zet 'm op die "laatste" kilometers, nog even volhouden, wel heftig na zo lang fietsen.
    Alle goeds, Wendelien
  3. De leukste buurvrouw 🤭:
    1 augustus 2022
    Ik hoop niet dat de laatste loodjes het zwaarst wegen maar veel fietsplezier.
    Thuis is een stuk dichterbij zo.
    Hartelijke groeten K&A
  4. Alle:
    Petje af hoor
  5. Hein:
    1 augustus 2022
    We hebben de laatste dagen jouw blog niet gelezen. Vakantiedrukte....... Goed om te horen dat jullie al zo ver zijn dat jullie Groningen binnenkort in zicht gaan krijgen. Succes en geniet ervan!!