Dag 41. 26-07-2022

26 juli 2022 - Örebro, Zweden

Vanochtend afscheid genomen van Henk en van Klaas en Annetta. Met een raar gevoel rijdt je weg. Wie rijdt er voorop? In de supermarkt overal 2 van ipv 3.
We waren om 8.35 uur weer op weg. Nu naar Örebrö. We hebben een alternatieve route genomen om een stuk gruisweg te vermijden. Helaas het alternatief bestond deels ook uit een gruisweg. 14 km lang. Gelukkig viel het mee. De ondergrond was hard en stevig. Wel flink wat kilometers meer gereden, omdat er 2 plaatsjes zijn met de naam Stora. We moesten via Stora. Stora stond aangegeven, maar wel de voor ons verkeerde. We raakten juist verder van de route af. We bereikten de camping in Örebrö na 111 km.
Het is een hele drukke camping met allerlei soorten van vermaak en veel campinggasten. Ik schat wel zo’n 2  duizend.
Morgen weer verder.  Nog ongeveer 1200 km te gaan.

1. Frank:
    26 juli 2022
    Wat jammer dat Henk moest stoppen. Maar ook heel moedig om goed naar zichzelf te luisteren.
    Wens voor jullie nog een mooie fietstocht.
  2. Koos:
    26 juli 2022
    Jammer dat Henk is afgestapt. Het is goed om naar je lichaam te luisteren.
    Ik heb zojuist weer een aantal verhalen van jullie gelezen. Wat een tocht!!! Heel veel respect voor jullie drieën.
    Voor Jan en Dirk nog ruim 1000 km. Hopelijk hebben jullie de zwaarste stukken al gehad. Succes de komende dagen.
  3. Alle:
    Nou een buiging heren
  4. Wouter Keekstra:
    27 juli 2022
    Succes met z’n tweeën voor het laatste “eindje”!