Dag 31. 16-07-2022

16 juli 2022 - Överhörnäs, Zweden

Vannacht veel regen gehad. Om 6.30 uur al aan het inpakken van de tassen, omdat het toen droog was. De tenten zijn nat ingepakt. Toen dit zo’n beetje klaar was begon het weer te regenen. Na de regenbui en het ontbijt de tassen aan de fietsen hangen. Toen bleek dat bij mij een schroef, waarmee de tas aan de beugel van de ophanging bevestigd was los gegaan en verdwenen. Henk heeft een oplossing bedacht en alles functioneert weer!  Vertrokken met de regenpakken aan en al gauw begon het te regenen. Het duurde tot 12.00 uur. De onverharde stukken waren nu duidelijk riskanter. Het is gelukkig zonder problemen verlopen. De route ging over rustige, vaak landelijke wegen. Alleen een stuk van 5 km op de E4 was onvermijdelijk. 30 km voor het bereiken van ons doel vandaag sloeg bij mij het noodlot toe. Waar ik juist zeer alert op ben gebeurde toch. Een stootlek door een scherpe steen, juist op een mooie asfaltweg! De buitenband bleek ook flink beschadigd. Dus buiten- en binnenband vervangen. Goed balen. Door al de pech kwamen we vrij laat op de plek van bestemming. Camping via de Garmin opgezocht. Dit bleek echter alleen voor campers bedoeld te zijn. Andere opgezocht. Deze bleek nog 10 km fietsen verder te zijn. Bij elkaar 120 km gefietst. Al met al toch een beetje een pechdag. Om niet in mineur af te sluiten hebben we lekker biefstuk gegeten in een restaurant. We vonden dat we dat wel verdiend hadden!

1. Trees:
    16 juli 2022
    Die biefstuk heeft natuurlijk heerlijk gesmaakt, na al die pech!!!
  2. Trix:
    Na 30 dagen hadden jullie wel een lekkere biefstuk verdiend!!🎀😘
  3. Tante Bets:
    Indrukwekkend
  4. Sieke:
    17 juli 2022
    Ik heb diep respect voor jullie.
    En lees de berichtjes met veel plezier.
    Succes verder
  5. Daniëlle:
    17 juli 2022
    Fijn dat er weer wat ruimere keus aan eten is. Welverdiend, die biefstuk!! Hopelijk iets minder pech vanaf nu! Gelukkig hebben jullie alles op kunnen lossen! Nog steeds veel respect voor jullie doorzettingsvermogen daar!!
    Succes en plezier weer!