Dag 13. 28-06-2022

28 juni 2022 - Skipsfjorden, Noorwegen

Vandaag een rustdag. Wat doe je dan? ‘Uitgebreid’ ontbijten met een gekookt eitje. De was doen en tussen de middag warm gegeten. Bijna iedere camping heeft ook een goed geoutilleerde keuken. Gebakken aardappeltjes met wortels en bleekselderij en gebakken kip. Tot nu toe misschien wel de beste maaltijd! Tot nu toe hebben de campings geen voorzieningen als een winkeltje. Alleen de grotere plaatsen hebben een supermarkt en daarna de eerste 100/100+ km niet. Je moet dus voor meerdere dagen inslaan. Dat is soms best lastig, omdat we maar weinig ruimte hebben voor extra bagage. Het weer is op dit moment heel uitzonderlijk. Het is 30 graden op de Noordkaap! En ‘s ochtends drijf je je tent uit. Morgen is het ook nog warm, daarna wordt het kouder en wordt er regen verwacht. Morgen vertrekken we weer naar Oderfjord een rit van  ca 108 km.

1. Chris:
    29 juni 2022
    Heerlijk ontspannen zo’n rustdag met een lekkere temperatuur en als kers op de taart een warme maaltijd. Genieten!
  2. Ary degen:
    Leuk hoor de reisverhalen. Lees ze met veel plezier 🐸
  3. Frank:
    29 juni 2022
    Lekker even een rustdag, geniet ervan. Ja ik zag op de weerkaart dat het heel warm was...30 graden is wat overdreven zeker voor de Noordkaap.
    Fijne (fiets)dag morgen