Dag 3 18-06-2022

18 juni 2022 - Brevikstranda, Noorwegen

Vandaag is het een pittig ritje van 113 km geworden, omdat we op zoek moesten naar een andere camping. De camping die we op het oog hadden bleek niet meer te bestaan. Het is voortdurend heuvel op heuvel af en behoorlijk steil. Gelukkig was het weer ideaal.

1. Peter blok:
    19 juni 2022
    Petje af voor de extra kilometers. Ik zag jullie locatie op de camping om halfvijf en dacht, prettig dat jullie al een camping hebben. Een paar uur later was de locatie wel erg ver van die camping af en vond dat jullie wel erg ver gingen fietsen voor een hamburger. Dat maakte wel nieuwsgierig. Nog later zag ik het puntje op een andere camping en begon ik iets te vermoeden. Recht zo die gaat mannen!
  2. Peter blok:
    Als kleine genoegdoening heb ik de camping uit openstreetmap.org verwijderd en gevraagd om dat te controleren. Er is een telegram groep voor OSM Norway
  3. Giny:
    19 juni 2022
    Mooi om jullie zo te volgen.
    Een heel avontuur, zelf ben ik nooit in Noorwegen geweest.
    Geeft mij zo wel en mooi beeld van het land.
    Succes voor jullie, blijf het volgen.